Tolong FLAG blog di bawah. Ini adalah cubaan seperti blog Kahar Ahmad kononnya.

http://godsguidance-saiful25shafiq.blogspot.com

Tolong FLAG blog di atas. Ini adalah cubaan seperti blog Kahar Ahmad kononnya.

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Salam buat semua,
Diharap dengan adanya blog ini, orang ramai sedar akan wujudnya rasul palsu ini yang mendakwa dirinya adalah rasul dan suaminya pula nabi Isa.

Pihak berkuasa nampaknya memandang sebelah mata akan isu ini, harapan kami suapaya ianya mendapat perhatian pihak berkuasa agama akan bahayanya dakyah palsu ini.
Bersama kita membanteras Rasul Palsu MERIAM AHMAD SHAH ini.
Takbirrrrrr!
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Dialog Syawal antara rasul palsu, take a break! =)

Perbualan Rasul Roundabout@RR dengan Kahar@K 
By AdamR
 

(ketika RR melawat K kat Penjara Sg Buloh)

RR ; Ko apa khabar Kahar ?

K ; Ok lah .. sini sarapan tak brapa sedap, itu ajer.

RR ; Aku dengar ko mengaku Nabi Palsu .. Tima kasih ajer lah .. senang aku dgn pengakuan ko nih, naik lagi saham aku, mesti pengikut aku percaya mati-matian dgn kerasulan aku nih.

K ; Hisss .. ko jangan takbur RR, esok lusa ko kena jugak nanti - dia org nih tunggu masa jer .. tup-tup dah tercegat kat depan dan belakang rumah ko.. tak boleh lari .. Malu aku masa tuh, aku tengah bagus nyer makan breakfast dalam bulan puasa .. Kantoi. Apa lah nasib aku - mesti pengikut aku pun tekejut beruk .. aku nabi yg tak puasa.

RR ; Ko pun bangang, kalau nak makan pun .. makan lah dalam toilet. Kalau nak kena tangkap masa tuh .. boleh ko pump jer breakfast ko dalam jamban.

K ; Manalah nak tahu .. ketentuan Allah SWT. Oh Ya .. aku dengar ko dah istiar perang kat internet .. teruk ko kena belasah .. kenapa jadik macam tuuh ?

RR ; Tu lah pasal .. ada si Keldai, Gembala Keldai dan Pedati Kayu aku pun tak guna .. tak boleh bagi kaw-kaw punya hujah .. bodoh macam title dia orang tuuu ..

K ; Itulah ko .. Ko pun bodoh jugak .. yg ko pusing kat Pekeliling Roundabout sejak 1978 tuuuh .. siapa suruh. Baguih punya Adam Razali tarbi ko ..

RR ; Yerlah .. mana datangnya Adam Razali tuh pun aku tak tahu .. puas aku telek .. tak boleh trace lah K .. Memang dia bagus lah .. intelek dan bagus hujah-hujah dia. Kalau lah aku ada pengikut macam dia .. mesti aku dah boleh bergerak keluar dari roundabout tuuh .. Ko boleh tolong aku telek kan tak ? trace si Adam nih !!!

K ; Hisss .. mana nak boleh .. power aku kelentong jer .. lagi pun aku tak puasa dalam bulan Ramadhan dulu .. mana lah Allah SWT akan perkenan kan request aku.

RR : So macam mana sekarang nih nasib aku K ? Ko ada idea ?

K ; Aku raser lah .. ko patut pikir balik .. sekarang nih ko masih bebas .. syok lah . leh makan Mc Donald lagi .. Ayam KFC lagi .. ada baik ko TAUBAT Jer lah .. Jgn jadik macam aku nih .. Nak kena sebat lagi nih .. Aduuuuuhhhh ... nyesal aku.

RR ; Errrr .. sebat !!! Ngeri aku lah .. mahu terkencing-kencing aku nih .. nanti dia orang boleh bau pulak kencing hancing aku .. nanti semua tahu .. mukjizat aku tuh palsu.

K ; Itulah ko .. bila aku ketawa pasal mukjizat ko tuuu dulu - ko marah-marah .. Pilih lah mukjizat lain .. tak senonoh lah ko .. buat malu geng kita jer ..

RR ; Ehhh .. biar aku balik dulu K .. nanti aku nak buat EGM lah .. dgn pengikut2 aku tuuh .. lagi lama aku kat sini .. nanti dia orang cam rupa aku pulak ..

K ; Eleeehhh .. dia orang tak cam ko pun .. rupa ko dah macam Nenek aku dah .. gambar tahun 1991 tuuh gambar muda ko .. sekarang nih dah 20 tahun lebih .. mana nak sama. Tadi masa aku first time tengok ko pun .. aku sangka Nenek Kebayan mana pulak nak jumpa aku .. anyway .. tima kasih jer lah ko datang .. Ko tak bawak ker Lemang & Rendang Keldai ? Ko nih .. aku tak merasa Lemang dgn Rendang dari 1 Syahwal lagi tau ?

RR ; Hiss .. macam tuuh ke ? Sian aku nengok ko nih K, itulah ... dulu aku ajak ko jadi Husband no 2 aku .. ko tak nak. Now apa dah jadi ? Sombong ..

K ; Yerlah ..mana nak boleh nyer .. dua rasul dalam waktu yg sama. Kalau ko mentain jadi Imam Mahadi .. aku pulak rasul .. boleh lah ...

RR ; Okay lah K .. biar aku balik dulu yer .. ada byk email aku nak balas nih .. teruk lah kerja aku sekarang ... letih aku.

K ; Hehehehe .. aku rasa baik ko hentikan jer .. nanti kena tangkap .. kena dakwa .. kena sebat .. nyesal tak sudah ko ..

RR ; Malu lah aku K, aku dah email byk kali .. tak sebesar kuman pun pihak berkuasa boleh menangkap aku. Mana nak letak muka aku nih ..

K ; whateber lah RR, apa-pun .. aku dah settle sekarang kat sini. Nunggu sebat jer nih .. aduuuuhhh ... nyesal-nyesal aku nih ...

End.


(Part 1)

2 comments:

Adam Razali said...

Terima kasih,

Saya hanya nak memaparkan sesuatu yg amat memalukan dari Rasul Roundabout ini. Yakni, dia mendakwa Air Kencing dia tidak ada bau dan suci. Rasul Roundabout claimed status air kencing dia ini adalah salah satu mukjizat yg dia dapat dari Allah SWT. MasyAllah .. Hanya kerana dia nak membuktikan secara tidak langsung yg dia ini suci kot dari kejadian Hawa yg mempunyai darah kotoran yg datang setiap bulan (darah haid). Jika dia tidak memilih mukjizat ini, dia tidak akan boleh menyentuh dan membaca Al-Quran ketika dia nak bersyarah umpamanya. Dia tidak boleh jadi imam dan dia tidak boleh mememuhi puasa 30 hari dalam bulan mulia Ramadhan. Ini lah cara yg paling menyedihkan yg dia pilih agar dia boleh dikecualikan dari limitation-limitation tertentu kaum Hawa.

Bila ditanya kan soalan bertalu-talu kepada pengikut Rasul Roundabout ini, adakah mereka pernah mencium bau air kencing si Rasul Roundabout Meriam .. tak seorang pun berani menyatakan yg mereka pernah berbuat demikian. Inilah yg paling menyedihkan. Kemudian ditanya oleh penentang-penentang si Rasul Roundabout .. apakah air kencing dia ini suci sehingga boleh dijadikan air wudhuk ?

Rasul Roundabout ini lebih teruk dari si Kahar yg telah disumbat dalam penjara. MasyAllah.

Anonymous said...

inilah masalahnya belajar agama dengan pemuja taghut.

Post a Comment