Tolong FLAG blog di bawah. Ini adalah cubaan seperti blog Kahar Ahmad kononnya.

http://godsguidance-saiful25shafiq.blogspot.com

Tolong FLAG blog di atas. Ini adalah cubaan seperti blog Kahar Ahmad kononnya.

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Salam buat semua,
Diharap dengan adanya blog ini, orang ramai sedar akan wujudnya rasul palsu ini yang mendakwa dirinya adalah rasul dan suaminya pula nabi Isa.

Pihak berkuasa nampaknya memandang sebelah mata akan isu ini, harapan kami suapaya ianya mendapat perhatian pihak berkuasa agama akan bahayanya dakyah palsu ini.
Bersama kita membanteras Rasul Palsu MERIAM AHMAD SHAH ini.
Takbirrrrrr!
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Perbualan di Penjara Sungai Buluh (Part 3)

Perbualan Rasul Roundabout@RR (Rasul Air Kencing) dengan Kahar@K
By AdamR


Setelah jabatan hukum menjatuhkan hukum .. menitik-nitik air mata Kahar menerima keputusan itu. Namun - kedatangan meriam gila melawat dia, sedikit sebanyak dapat menenangkan gelora dan perasaan si Kahar. Ikutilah perbualan mereka ini ... (besar kemungkinan ini adalah pertemuan akhir).


RR : Apa khabar ko K ? ko sabar jer lah, aku dah dengar keputusan mahkamah siang tadi. Alamak – bukan penjara jer nih .. rotan pun confirmed ko kena .. berbelang lah back side ko yer ... ngeri lah aku.

K : Tima kasih jer lah, sudi lagi ko datang lawat aku yer .. Apa nak buat, aku dah kantoi. Ramai lah pengikut aku hilang percaya dgn aku .. tapi aku dah tobat dah .. Ko pun patut tobat meriam ..

RR : Tobat tuh satu perkara .. tapi maruah aku nih macam-mana? Kalau dah kena tangkap dan kalau aku tobat, ramai akan cakap aku kena paksa tobat .. bukan atas rela aku K. Jadi, kalau aku tobat waktu kena penjara .. maruah aku tak lah jatuh.

K : Laaah ko nih, sudah-sudah lah tuuh. Ko buat kerja ini dah bertahun-tahun dah. Sejak 1978 lagi .. tengok .. apa yg ko dah capai. Aku dengar Adam ketengahkan byk lagi ajaran-ajaran sesat kat Indon dan Singapore .. macam tuh punya posting .. ko boleh jawab ker ? .. dulu ko ajak aku debate tentang siapa yg rasul betul antara ko dgn aku .. Bila aku masuk penjara ko claimed aku rasul tipu dan ko yg benar ... melompat-lompat ko celebrate .... tapi ko terjerat lah meriam oooiiii .. Ko kena perang dgn byk lagi rasul kat Asia nih ... hehehehe .. Nanti aku keluar penjara pada umur aku 69 tahun .. Sure lah kerja-kerja perang ko pun tak abis lagi. hahahaha .. Kalau esok ko tanam pokok kelapa sawit .. menjelang 6 tahun boleh kutip hasil .. sebelum aku keluar penjara ko dah kaya ..

RR : oooo Ko ketawakan aku yer .. tak sedar diri lah ko nih .. aku dah datang tengok ko pun dah cukup baik .. nasib jer aku tak ketawa kat ko.

K : Alah .. usik ko sikit pun ko nak marah .. Tapi sudah lah tuuuh meriam oooiii .. tak berbaloi lah. Dulu kalau aku usahakan tanah aku .. kalau aku tanam dorian, duku dan rambutan .. aku tak lah jadi macam ini. Jahanam lah punggung aku nih meriam .. sure berbelang-belang. Aduuuuuhhhhh.

RR : Aku ingat nak ikut nasihat ko dulu lah K .. Aku nak ambik cuti tanpa gaji. Rehat kejab .. phenat aku lah .. tak terjawab soalan-soalan kat group tuuh. Hebat betul dia orang .. aku copy and paste pun tak larat dah. Aku risau pasal follower aku tuuuh .. tentu dia orang malu besar kalau aku undur diri .. tak glamour lah K.

K : Glamor Abah ko lahh meriam .. ko kena rotan macam aku nanti baru ko tahu mana glamour mana tak glamour .. Lupakan lah aku punya nasihat tuu .. Ada baik ko tobat dan blah terus ... sebelum ko ditangkap. Ko jgn buat pasal .. 10 tahun aku tak akan raser Mc Donald dan Ayam goring KFC tau !!!

RR : Aduh .. bengong aku lah .. nak blah macam ko cakap .. malu besar aku nih. Aku kesian kat si EL tuuuh .. tentu dia malu nanti. Bila aku missing in action.

K : alah .. ko cakaplah kat dia orang yg ko diangkat ke langit .. atas jemputan Ayah Pin .. tentu dia orang percaya kot ... hehehehehe.

RR : Ko nih memang nak kena penampar jepun aku ker ... Aku kan seteru dgn Ayah Pin tuuuh .. mana mungkin aku Rasul .. leh subahat dgn Ayah Pin .. Tapi ko rasa .. Ayah Pin boleh ke keluar statement .. yg dia jemput aku ke atas langit .. rehat kejab ..

K : Aku melawak jer lah .. ko nih belagak bodoh atau memang bodoh meriam ? Ko buat macam tuuh .. lagi teruk lah ko kena kat group email yg menentang ko tuuh ... Aduhhhh ... Aku raser memang ko nih memang sewel lah meriam .. Esok ko kena tangkap .. bukan kat sini ko duduk nanti .. silap-silap kat Tg. Rambutan ... Alah jgn gitu lah meriam .. nanti aku tak der geng kat sini lah ...

RR : Eleh .. ko nak aku teman ko pulak ker .. jgn mimpi lah .. ko nak jadikan aku stock sedap ko yer ? Bukan gitu ?

K : Woit .. ke situ lak ko .. ko lebih tua dari aku lah .. sorry lah to say .. tak rela U .. tak mau aku .. baik aku layan kipas cap tangan .. hehehehe.

RR : sombong konon .. aku ada mukjizat .. tak tua-tua dan kencing tak ada bau tau ... ingat tuuuh.

K : macam nih ajer lah .. aku rasa ada baik ko gi hospital lah meriam ooiii .. sungguh nih, aku tak melawak ...

RR : Ah sudah lah K .. aku pun malas nak layan ko nih ... nanti lah aku pikir apa nak buat ... Aku nak cari consultant marketing baru lah .. tektik nak suruh dia orang bersumpah .. tak jalan lah ..

K : Suka hati ko lah meriam oooiii ... Anyway Ku Yin apa khabar ? Aku tengok gambar dia dah ... warden bagi satu copy ... Mak Aiii .. memang dia cantik betul.... Padan lah ko Jeles macam mangkuk empat tingkat dgn dia ... ehehehehehehehe ..

Secepat kilat meriam bangun .. menjengkel muka dia memandang si K .. lalu mendengus antara dengar tak dengar ... ‘Dasar lelaki miang’ .. meriam berlalu meninggalkan si K ... tanpa sebarang ucapan selamat tinggal ... Kahar terkejut dan melopong .. nyesal pun ada .. kerana sebut nama Ku Yin ..

0 comments:

Post a Comment