Tolong FLAG blog di bawah. Ini adalah cubaan seperti blog Kahar Ahmad kononnya.

http://godsguidance-saiful25shafiq.blogspot.com

Tolong FLAG blog di atas. Ini adalah cubaan seperti blog Kahar Ahmad kononnya.

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Salam buat semua,
Diharap dengan adanya blog ini, orang ramai sedar akan wujudnya rasul palsu ini yang mendakwa dirinya adalah rasul dan suaminya pula nabi Isa.

Pihak berkuasa nampaknya memandang sebelah mata akan isu ini, harapan kami suapaya ianya mendapat perhatian pihak berkuasa agama akan bahayanya dakyah palsu ini.
Bersama kita membanteras Rasul Palsu MERIAM AHMAD SHAH ini.
Takbirrrrrr!
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Wajah2 kusam rasul air kencing dan 'nabi isa rock'!







Khas untuk pengecaman umum dan orang awam serta pihak berkuasa.
rasul palsu meriam aka rasul air kencing dgn wan rizman aka nabi isa rock??!!
Berwaspadalah semua!

Di antara kata2 keji rasul air kencing ini:

Maka dengan ini saya bersumpah dengan nama Allah saya buat masa ini sedang Allah sucikan, dijadikan muda semula setelah hebat saya dihina. Itulah sebab Allah benarkan gambar saya mereka dedahkan disebabkan Allah akan tetap buktikan juga kataNya itu. Saya tahu apa jua yang saya nyatakan mereka tak percaya. Itu urusan mereka yang selalu suka menipu. Saya dengan nama Allah bersumpah menyatakan buat masa ini Allah sedang menyiapkan saya zahir dan batin sebelum pertemuan saya dengan Perdana Menteri. Oleh itu semua yang hebat menghina saya tak perlulah bersusah payah menghina saya dengan apa yang kamu rasakan dan tuduhkan. Segala apa yang Allah nyatakan akan tetap Allah buktikan juga. Begitulah diri saya Allah perlakukan dari masa ke masa sebab itulah mengambil masa lama untuk saya cukup disediakan. Saya menyerah segalanya kepada Allah untuk Allah buktikan setiap apa jua yang saya nyatakan selama ini bukan kata-kata saya tetapi kata Allah sebenarnya. Jika saya menipu menggunakan nama Allah dan seperti apa yang dituduhkan saya memfitnah Allah biar hari ini juga saya dipanah petir ataupun ditimpakan apa jua kecelakaan. Saya akan tetap buktikan saya adalah Rasul Allah. Kepada semua yang beriman yang percayakan saya, anda semua akan bersama saya masuk ke dalam syurga. Inilah janji Allah kepada semua yang menyokong saya selama ini.

1 comments:

Anonymous said...

Aku nak ngaku nabi pun takut tengok muke die..seram semacam..

Post a Comment