Tolong FLAG blog di bawah. Ini adalah cubaan seperti blog Kahar Ahmad kononnya.

http://godsguidance-saiful25shafiq.blogspot.com

Tolong FLAG blog di atas. Ini adalah cubaan seperti blog Kahar Ahmad kononnya.

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Salam buat semua,
Diharap dengan adanya blog ini, orang ramai sedar akan wujudnya rasul palsu ini yang mendakwa dirinya adalah rasul dan suaminya pula nabi Isa.

Pihak berkuasa nampaknya memandang sebelah mata akan isu ini, harapan kami suapaya ianya mendapat perhatian pihak berkuasa agama akan bahayanya dakyah palsu ini.
Bersama kita membanteras Rasul Palsu MERIAM AHMAD SHAH ini.
Takbirrrrrr!
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Rumusan dari Adam R:

Assalamualaikum semua pembaca,

Sukar hendak digambarkan dengan kata-kata tentang keperibadian nenek meriam ini.

Bertolak daripada 3 mukjizat (yg dia claimed)yang kononnya anugerah dari Allah SWT, yang meliputi 1. Air Kencing dia yg suci dan tidak berbau (tidak seorang pun pengikut dia pernah menjadi saksi tentang mukjizat pelik ini). 2. Nenek meriam mendakwa dia remaja sepanjang masa dan tidak akan tua-tua (kontradik dengan gambar-gambar dia yg tersiar disini). 3. Yang paling memalukan dan boleh dianggap menghina Mukjizat Allah SWT yg pernah dianugerahkan kepada para Rasul dan Nabi-Nabi Allah SWT sebelum ini ialah .. meriam mendakwa "KEMALUAN" dia adalah istimewa yakni lain dari yg lain (tidak sama dgn kaum Hawa yg lain kot ?).

Buku-buku ajaran yg tidak pernah wujud.

Malahan, segala buku-buku yg kononnya dia tulis setelah Allah SWT menurunkan kepada dia secara direct !! amat mengejutkan. Walhal, sepanjang yang kita tahu sejak dari mula (Nabi Adam) sehingga Rasullulah SAW, melalui Malaikat Jibrail lah ia akan berlaku.

Menghina cara umat Islam bersembayang.

Nenek meriam ini mendakwa dan MENGHINA dengan terang dan NYATA bahawa cara bersembayang umat Islam sekarang tidak ubah seperti BINATANG KATAK ketika mengawan. Oleh yg demikian, terjawablah soalan-soalan dari rakan-rakan yg lain tentang mengapa saya membalas email-email gila nenek meriam dengan kata-kata NISTA yang keterlaluan. Ya, saya sedar bahawa berdakwah harus beretika, namun ini bukan isu menangani dakwah yang haru beretika tapi peperangan terhadap mereka yg jelas dan NYATA sesat yg mendakwa Ibadah Sembayang Umat Islam adalah UMPAMA Binatang dan disampaikan secara MENGHINA secara keterlaluan.

Nenek yg tidak pandai @ bodoh yg nyata.

Satu perkara yang amat pelik ialah tentang kebodohan nenek meriam ini terhadap rasa tidak senang dia kepada panggilan Duli Yang DiPertuan Agong. Nenek ini berang dan tidak senang dengan panggilan yang dianggap keterlaluan melebihi TARAF Allah SWT. Padahal, dengan rasa kasihan saya terhadap nenek ini .. nenek ini tidak mengerti MAKNA > "DULI" itu sendiri. Ini jelas membuktikan keperibadian dan moral yang rendah pada nenek meriam ini. Nenek ini terang-terang menelanjangi kebodohan diri sendiri. Yg mana makna DULI itu sendiri telah jelas dalam Kamus DBP. Melihat kepada email-email nenek ini, ia jelas bahawa dia tidak mengerti tentang protokol-protokol dan adap dalam berurusan dengan badan-badan kerajaan. Sewenang-wenangnya dia MEMBERI ARAHAN tertentu kepada pihak berkuasa untuk menahan saya umpamanya.

Nenek FITNAH ALLAH SWT !!!

Membuat FITNAH yg paling BESAR terhadap Allah SWT yg mana dia dakwa Allah SWT memberi tahu dia bahawa saya adalah Anggota Jemaah Islamiah. Inilah FITNAH terbesar yg dia sanggup lakukan demi mempertahankan dakwaan bahawa dia adalah rasul dan yg paling LUCU ... suaminya sekarang bertaraf NABI ISA.

Saya telah difahamkan bahawa nenek meriam ini sebenarnya dipercayai mempunyai masalah mental.Nenek ini adalah bekas guru sekolah rendah di Johor. Mungkin kita boleh dengar komen-komen bekas rakan-rakan dia semasa dia (nenek) ini menjadi guru.

Agama versi angkat sumpah – kemestian.

Nenek meriam menanamkan satu kemestian kepada mereka yg tidak mempercayai dia adalah rasul perlu angkat sumpah .. PELIK. Umpama kita yg tidak mahu membeli produk dia, maka kita perlu bersumpah pula ?

Pengikut TAKSUB dan JAHIL.

Antara yg paling pelik adalah isu pengikut dia yg bernama Elyana. Pengikut ini mengaku bahawa dia tidak pernah membaca buku-buku ajaran nenek ini tapi bermatian mempertahankan nenek ini dengan bergitu TAKSUB. Bukan itu sahaja, Elyana tidak pernah tahu tentang cerita pembangunan Kaabah pada masa zaman Nabi Ibrahim dan Nabi Ismail. Melihat kepada email-email Elyana, dia begitu marah dan mempesoalkan keperibadian saya berdasarkan kepada email-email PEDAS dan TAJAM terhadap nenek meriam. Puas sudah saya nasihatkan Elyana ini untuk mempelajari Islam secara betul yakni berguru. Namun ini sukar disebabkan Elyana juga percaya seperti mana nenek meriam bahawa Ulamak itu DAJAL. Akan tetapi, salah seorang pengikutnya pula merujuk kepada keperibadian Arwah Ahmed Deedat, yg dia dakwa bahawa berdakwah tidak semestinya tahu bahasa ARAB. Amat sedih dan sukar nak memahami jenis species pengikut nenek ini. Puas telah dijawab dengan cara yg paling mudah, tetapi tetap mereka ini BUTA pada mata (nenek yg tua dan bukan remaja) dan BUTA pada hati. Tidak seorang pun dari mereka@pengikut nenek meriam yg berani mengulas persoalan 3 mukjizat nenek mereka ini. Mereka terus menerus mengelak dari menjawab dan jelas terdiri dari mereka yg tidak mempunyai ilmu dan memahami asas perbahasan. Saya yakin penuh bahawa setiap email jawapan dan pertanyaan terhadap ajaran versi baru nenek ini tidak pernah dibaca dan difahami oleh mereka akibat dari KEBUTAAN MATA dan HATI yg amat Nyata.

Apa pun, saya beranggapan bahawa isu nenek meriam ini sudah selesai.

Wassalam.

Adamrazali38@gmail.com

7 comments:

Anonymous said...

kemaluan berbeza?ade 2 jantina ke meriam tu?hehe

Anonymous said...

profile elyana pengikut taksub meriam..pecah perot aku gelak.. jadi kan meriam n wan rizman tu hero die..
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=453869405

awek pemalu said...

nah anak buah meriam yang taksub kat facebook!
http://www.facebook.com/profile.php?id=660106964&ref=mf

Anonymous said...

Lawak lah, rasul palsu tak pakai tudung?
nabi rock isa rambut panjang kepala botak?
Yang pasti...sekejap je ni wujud...pas ni ada lah tu Fisabillah mcm 'ayah pin' kampung kena bakar!

Aku_nak_jihad! said...

Mmm..meriam pon dah senyap...tinggal sayfool saypig dgn elyana muka kurap je la ni...kalu dia org kat Malaysia tak de de dia org berani...
lagi pun meriam dah kena laknat..makan tuan keh keh..mana dah ada emailnya...?

Anonymous said...

kte x tua..
mka dh mcm nenek kbyn dh..
mkjzt pe 2..
bdo tul le..

1_reezMan said...

Elyana dari new zealand tunggu masa utk dihantar pulang.
Akibat minum air kencing meriam untuk lulus cemerlang kononya?!
FAILLLLLLLL paper tuuu!
Kesian org tua nya!
Wahai Elyana, selalu lah singgah ke blog ini...peringatan buat kamu dan shaPIG..tak ke mana hidup kalau tiada pegangan!

Post a Comment