Tolong FLAG blog di bawah. Ini adalah cubaan seperti blog Kahar Ahmad kononnya.

http://godsguidance-saiful25shafiq.blogspot.com

Tolong FLAG blog di atas. Ini adalah cubaan seperti blog Kahar Ahmad kononnya.

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Salam buat semua,
Diharap dengan adanya blog ini, orang ramai sedar akan wujudnya rasul palsu ini yang mendakwa dirinya adalah rasul dan suaminya pula nabi Isa.

Pihak berkuasa nampaknya memandang sebelah mata akan isu ini, harapan kami suapaya ianya mendapat perhatian pihak berkuasa agama akan bahayanya dakyah palsu ini.
Bersama kita membanteras Rasul Palsu MERIAM AHMAD SHAH ini.
Takbirrrrrr!
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Lagi lagi yang terkahir kononnya...

Meriam bt Ahmad Shaharudin
19A, Tingkat 1
Jalan Wawasan Ampang 2/1
Bandar Baru Ampang
68000 Ampang, Selangor Darul Ehsan
____________________________________________________

Tarikh: Ahad 27 hb. September, 2009

Saya amat senang untuk bagitahu semua pihak berkuasa Kerajaan Malaysia dan semua yang hebat menentang dan menidakkan saya sebagai Rasul Allah untuk memahamkan perkara ini, ia-itu setelah semua bukti saya berikan menyatakan saya adalah Rasul yang Allah utuskan, tibalah masanya Allah menunjukkan pula bukti terakhir saya sebagai Rasul Allah, ia-itu semua yang menentang dan menidakkan kebenaran saya sebagai Rasul Allah, terutama yang menghina, mengutuk dan memfitnahkan saya menerima laknat Allah secara langsung. Begitulah Allah tetapkan bukti segala bukti saya adalah Rasul yang Allah utuskan.

Di bawah ini saya nyatakan bukti terkini siapa yang sudah kena laknat setelah banyak kali mencabar akan laknat Allah yang saya nyatakan selama ini, ia-itu Azaine. Saya perlu jadikan Azaine sebagai contoh bagaimana Allah membuktikan kebenaran saya yang Allah utuskan sebagai Rasul Allah bila ada di antara kamu yang hebat menentang aku bertanyakan laknat itu. Tahukah kamu begitulah Allah membuktikan setiap kamu akan tetap menerima laknat kamu itu seperti yang Allah janjikan terhadap setiap kamu yang hebat menentang dan menghina Rasul Allah dan kesayangan Allah yang amat sangat. Kamu semua akan tetap menerima laknat yang banyak kali saya ingatkan kamu selama ini untuk kamu fahamkan begitulah akhir sekali Allah membuktikan saya sebagai Rasul Allah bila setiap kamu yang menentang aku menerima laknat terus dari Allah sebagaimana keadaan Azaine yang setiap masa mencabar saya akan laknat itu.

Untuk makluman semua bukan aku yang boleh memberikan laknat keatas kamu semua disebabkan kamu menentang aku, tetapi Allah sendiri yang akan memberikan laknat itu mengikut giliran kamu masing-masing. Allah tidak akan meninggalkan seorang kamupun selamat melainkan akan terima laknat terus dari Allah menurutkan giliran kamu itu.

Sekarang saya hendak tanya, jika saya tidak benar, masakan Azaine boleh kena laknat yang dia cabarkan itu selama ini. Itulah bukti segala bukti bila tiba masa giliran setiap seorang kamu menerima laknat dari Allah. Begitulah Allah membuktikan kebenaran saya sebagai Rasul Allah bila akhirnya kamu semua ditimpakan laknat walaupun kamu tidak menyatakan sumpah mubahalah kamu itu. Yang telah menyatakan sumpah mubahalah semuanya dah kena sebab itu tak boleh muncul lagi bagi apa jua email kepada aku. Begitulah Allah membuktikan kebenaran aku sebagai Rasul Allah. Oleh itu bersiap sedialah semua kamu menunggu giliran laknat itu menimpa kamu semua. Itulah bukti segala bukti aku adalah Rasul Allah bila kamu semua yang hebat menghina dan menidakkan kebenaran aku dengan sumpah seranah kamu semua termasuk berbagai fitnah yang kamu lemparkan kepada aku dan suami aku akhirnya setiap satunya menimpa kamu semua. Itulah bukti terakhir diri aku sebagai Rasul Allah.

Telah sekian lama aku mengingatkan kamu semua tentang mukjizat aku yang ini, ia-itu setiap apa jua yang kamu kata kepada aku akan tetap menimpa kamu balik. Oleh itu ingatkan balik setiap apa jua yang kamu kata aku itu adalah diri kamu sendiri yang begitu.

0 comments:

Post a Comment